Navigatie

SERVICE & RETOUR


U heeft het recht uw bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te annuleren. U heeft na annulering nogmaals 14 dagen om uw product retour te sturen. U krijgt dan het volledige orderbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Enkel de kosten voor retour van u thuis naar de webwinkel zijn voor eigen rekening. Deze kosten bedragen circa 6,95 per pakket, raadpleeg voor de exacte tarieven de website van uw vervoerder. Indien u gebruik maakt van uw herroepingsrecht, zal het product met alle geleverde toebehoren en – indien redelijkerwijze mogelijk – in de originele staat en verpakking aan de ondernemer geretourneerd worden. Om gebruik te maken van dit recht kunt u contact met ons opnemen via info@kleinendesign.nl

Wij zullen vervolgens het verschuldigde orderbedrag binnen 14 dagen na aanmelding van uw retour terugstorten mits het product reeds in goede orde retour ontvangen is."
 

Garantie: defect binnen en buiten de garantieperiode

Heb je een artikel bij KLEINenDESIGN.nl besteld dat binnen een korte tijd defect is gegaan of mankementen vertoont? Op alle stoelen en tafels die KLEINenDESIGN.nl biedt, heb je minstens één jaar garantie. Binnen het garantiejaar zorgen wij ervoor dat reparaties of problemen kosteloos worden opgelost.  Op alle andere prodcuten gelden andere voorwaarden.

Bij de garantie dien je rekening te houden met de volgende voorwaarden. Indien er sprake is van minimaal één van de volgende situaties, kun je geen aanspraak maken op de garantie:

 

• Nalatig onderhoud of onoordeelkundig gebruik; 
• Beschadiging doordat de gebruiksaanwijzing niet of niet juist in acht is genomen; 
• Nalatigheid of opzettelijke beschadiging; 
• Normale slijtage.

 

Wij zijn 7 dagen p.w. telefonisch en per mail bereikbaar van 08.00 s’morgens  tot 22.00 s’avonds.

T:   + 31 (0) 229 508 831

M:  + 31 (0)6 5286 0818

E:   info@kleinendesign.nl 

Of gebruik de live chat hier echts onder op de pagina.

Wij staan u altijd direct ter woord!

Ook als de garantieperiode van 1 jaar is verstreken of er is sprake van een gegronde klacht, dan kan KLEINenDESIGN.nl voor de reparatie zorgen. De reparatiekosten worden in dit geval wel bij de klant in rekening gebracht.


 

 

 

© 2015 - 2017 KLEINenDESIGN.nl | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel